FAQ – zdalne zarządzanie alarmami
Usługa MySecuritas będzie dostępna dla klientów od stycznia 2023 r. Obecnie przeprowadzamy testy wdrożeniowe dla klientów z programu pilotażowego. Sekcja najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi dotyczących usług MySecuritas.
-
-
Z usługi MySecuritas mogą korzystać nasi klienci posiadający usługę monitoringu.
-
Aplikacja jest do pobrania z GooglePlay / App Store.
Można korzystać również z wersji przeglądarkowej http://web.mysecuritas.com/
-
Jeden klient może mieć podłączone do usługi MySecuritas maksymalnie 10 obiektów.
-
Osoby z listy powiadomień są powiadamianie o wystąpieniu alarmu i są uprawnione do anulowania alarmów.
Osoby kontaktowe to osoby uprawnione do przebywania w obiekcie, mogą również otrzymać uprawnienia uzbrajania i rozbrajania, dodawania kolejnych osób kontaktowych.
-
Operator Securitas będzie próbował nawiązać kontakt telefoniczny z osobami z listy powiadomień zgodnie z kolejnością listy.
Kolejność osób można zmieniać.
-
Tak, wyróżniamy 4 poziomy uprawnień.
-
Tryb testowy powoduje, że Securitas nie reaguje na żadne sygnały przychodzące z systemu alarmowego.
Wszystkie sygnały, również odebrane w trakcie trwania trybu testowego, są widoczne w historii sygnałów.
-
Harmonogram tymczasowy jednorazowo nadpisuje godziny otwarcia i zamknięcia strefy/obiektu. Pozwala to na zmianę harmonogramu uzbrojeń alarmów w przypadku urlopu, świąt lub innych. W dniu ustawienia tymczasowego harmonogramu, Securitas zareaguje zgodnie z tymczasowymi ustawieniami.
-
Osoby dodawane są za pomocą zaproszenia wysyłanego drogą e-mail.
-
Tak.
-