Profesjonalny serwis recepcyjny
Usługa serwisu recepcyjnego Securitas łączy zadania recepcji z prawnymi aspektami ochrony. Pracownicy są przeszkoleni w zakresie procedur bezpieczeństwa, ewakuacji, poufności informacji oraz udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Obsługa recepcji świadczona jest zgodnie z procedurami bezpieczeństwa oraz wewnętrznymi regulaminami obiektu.


Jesteśmy wizytówką naszych klientów
Obsługujemy stanowiska recepcyjne w prestiżowych biurowcach i centrach handlowych. Pracownicy Securitas mają stały kontakt z gośćmi, interesantami i pracownikami naszych klientów, dlatego przykładamy dużą wagę do odpowiedniego przygotowania naszych pracowników. Pracownicy recepcji posiadają umundurowanie specjalnej linii garniturowej przeznaczonej na stanowiska recepcyjne, komunikują się swobodnie w języku angielskim i są osobami o wysokiej kulturze osobistej.
Szkolenia i kursy pracowników recepcji Securitas:
- zasady dzielania informacji - umiejętność pozytywnego informowania
- tworzenie pozytywnego obrazu firmy w rozmowie przez telefon
- sposoby łagodzenia konfliktów i postępowania w sytuacjach stresowych
- prawne aspekty ochrony
- pierwsza pomoc przedmedyczna
- zasady działania nieuczcciwej konkurencji
- ochrona informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
Securitas smartIN
Securitas smartIN jest ułatwiającym proces awizacji, działa w chmurze, posiada intuicyjne i bezpieczne oprogramowanie oraz jest kompatybilny z dowolnym klientem poczty elektronicznej. Rozwiązanie wykorzystuje kamery z funkcją analizy w tym rozpoznawania tablic rejestracyjnych oraz wideodomofony do dwukierunkowej zdalnej komunikacji. Czasowy przydział miejsc postojowych wspomaga proces zarządzania rezerwacjami miejsc parkingowych
Skontaktuj się z nami
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Prosimy o kontakt telefoniczny lub skorzystanie z formularza kontaktowego. Dział Obsługi Klienta Securitas tel. 224570890
