Securitas smartIN - system wspierający proces awizacji
Securitas smartIN to łatwy w obsłudze system usprawniający proces awizacji gości. System wysyła zaproszenia, synchronizuje terminy, powiadamiania o przybyciu gości, przydziela i rezerwuje miejsca parkingowe oraz przyznaje unikalny kod dostępu. Awizacja w systemie Securitas smartIN oznacza automatyczny wpis gości na listę ewakuacyjną budynku.

Securitas smartIN
Securitas smartIN jest ułatwiającym proces awizacji, działa w chmurze, posiada intuicyjne i bezpieczne oprogramowanie oraz jest kompatybilny z dowolnym klientem poczty elektronicznej. Rozwiązanie wykorzystuje kamery z funkcją analizy w tym rozpoznawania tablic rejestracyjnych oraz wideodomofony do dwukierunkowej zdalnej komunikacji. Czasowy przydział miejsc postojowych wspomaga proces zarządzania rezerwacjami miejsc parkingowych
Korzyści Securitas smartIN
- wspomaga proces awizacji
- podnosi jakość obsługi klienta
- optymalizuje zarządzanie miejscami parkingowymi
- podnosi bezpieczeństwo osób przebywających w budynku
- optymalizuje koszty serwisu recepcyjnego i wspomaga jego pracę
Skontaktuj się z nami
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Prosimy o kontakt telefoniczny lub skorzystanie z formularza kontaktowego. Dział Obsługi Klienta Securitas tel. 224570890
