Securitas smartIN
Poznaj Securitas smartIN, łatwy w obsłudze system usprawniający proces awizacji gości. System wysyła zaproszenia, synchronizuje terminy, powiadamia o przybyciu gości, przydziela i rezerwuje miejsca parkingowe oraz przyznaje unikalne kody dostępu. Awizacja w systemie Securitas smartIN oznacza automatyczny wpis gości na listę ewakuacyjną budynku.
Dlaczego warto wybrać Securitas smartIN?
Securitas smartIN to zaawansowany system, który usprawnia procesy zarządzania wizytami w Twojej firmie. Dzięki naszemu rozwiązaniu:
Automatyzacja
Automatyzujesz i usprawniasz awizację gości, eliminując potrzebę ręcznego wysyłania zaproszeń i synchronizacji terminów.
Skuteczne powiadamianie gości
Twój gość otrzymuje powiadomienia SMS, e-mail i push, informujące o ważnych zmianach w planowanych wizytach oraz aktualizacjach dotyczących dostępu do budynku.
Kolejne korzyści
Optymalizacja czasu
Skupiasz swój zespół na strategicznych zadaniach, minimalizując czas poświęcony na administracyjne czynności.
Lista ewakuacyjna
Automatycznie wpisujemy każdego gościa na listę ewakuacyjną, co jest kluczowe w sytuacjach kryzysowych.
Zarządzanie parkingiem
Efektywne zarządzanie parkingiem poprzez automatyczne przydzielanie i rezerwowanie miejsc parkingowych dla Twoich gości, eliminując konieczność ręcznego zarządzania tymi zasobami.
-
Jakie funkcje ma smartIN?
-
- Awizacja online przez portal sicco.cloud
- Informacje o spotkaniu przez email, SMS, PIN, QR Code
- Zarządzanie terminami spotkań
- Powiadomienia o przybyciu gościa
- Obsługa awizacji przez tablet eRecepcji
- Możliwość załączenia pojazdu do awizacji -
- Definicja zaawansowanych struktur parkingu
- Hierarchiczne uprawnienia do wybranych obszarów
- Integracja z awizacją osób
- Obsługa pojazdów przy użyciu kamer ANPR i wideodomofonów AXIS
- Automatyczne zarządzanie listą pojazdów uprawnionych do wjazdu -
- Zarządca: Tworzenie nowych firm, administratorów,
przypisywanie parkingów, dostęp do statystyk
- Administrator: Tworzenie nowych użytkowników,
widoczność zaproszeń swoich i użytkowników głównych
- Użytkownik Podstawowy: Widoczność swoich zaproszeń
- Pracownik Ochrony: Dostęp do zanonimizowanego widoku
zaplanowanych zaproszeń i listy ewakuacyjnej -
- Zgodność z HTML5
- Synchronizacja kalendarza Gościa i Organizatora
- Tworzenie i zarządzanie zaproszeniami z aplikacji mobilnej
- Powiadomienia przez email i SMS
- Logowanie za pomocą istniejącej domeny lub profili społecznych
- REST API do integracji z innymi systemami
- Microsoft® Azure - bezpieczne rozwiązanie chmury publicznej
- Szyfrowana transmisja i zabezpieczone dane
-
Dlaczego warto wybrać Securitas smartIN?
Securitas smartIN ułatwia proces awizacji, działa w chmurze, posiada intuicyjne i bezpieczne oprogramowanie oraz jest kompatybilny z dowolnym klientem poczty elektronicznej.
Rozwiązanie wykorzystuje kamery z funkcją analizy w tym rozpoznawania tablic rejestracyjnych oraz wideodomofony do dwukierunkowej zdalnej komunikacji. Czasowy przydział miejsc postojowych wspomaga proces zarządzania rezerwacjami miejsc parkingowych.
Twoja droga do smartIN
Współpraca z Securitas to gwarancja bezpieczeństwa i komfortu, wsparta wieloletnim doświadczeniem na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie. Jesteśmy stabilnym partnerem, który czuwa nad bezpieczeństwem milionów ludzi na całym globie. Zaufaj naszemu doświadczeniu i innowacyjnym rozwiązaniom, aby zoptymalizować zarządzanie wizytami w Twojej firmie.