Skip to main content

Securitas smartIN

System SmartIN Securitas Polska

System wspierający proces awizacji

Securitas smartIN to łatwy w obsłudze system usprawniający proces awizacji gości. System wysyła zaproszenia, synchronizuje terminy, powiadamiania o przybyciu gości, przydziela i rezerwuje miejsca parkingowe oraz przyznaje unikalny kod dostępu. Awizacja w systemie Securitas smartIN oznacza automatyczny wpis gości na listę ewakuacyjną budynku.

Korzyści Securitas smartIN

 

  • Wspomaga proces awizacji
  • Podnosi jakość obsługi klienta
  • Optymalizuje zarządzanie miejscami parkingowymi
  • Podnosi bezpieczeństwo osób przebywających w budynku
  • Optymalizuje koszty serwisu recepcyjnego i wspomaga jego pracę

Nie można obejrzeć tego filmu.
Aby wyświetlić wideo, zaakceptuj docelowe pliki cookie.

Securitas smartIN

Securitas smartIN jest ułatwiającym proces awizacji, działa w chmurze, posiada intuicyjne i bezpieczne oprogramowanie oraz jest kompatybilny z dowolnym klientem poczty elektronicznej. Rozwiązanie wykorzystuje kamery z funkcją analizy w tym rozpoznawania tablic rejestracyjnych oraz wideodomofony do dwukierunkowej zdalnej komunikacji. Czasowy przydział miejsc postojowych wspomaga proces zarządzania rezerwacjami miejsc parkingowych

Skontaktuj się z nami!

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Dział Obsługi Klienta, tel. 801 800 082.

Kobieta pracuje przy laptopie.
Jestem:

Państwa dane będą przetwarzane zgodnie z polityką prywatności.

An error has occurred while getting captcha image
Przepraszamy, nasza strona nie obsługuje tej przeglądarki. Prosimy skorzystać z przeglądarki chrome, safari, firefox lub edge.