Skip to main content

Securitas smartIN

System SmartIN Securitas Polska

System wspierający proces awizacji

Securitas smartIN to łatwy w obsłudze system usprawniający proces awizacji gości. System wysyła zaproszenia, synchronizuje terminy, powiadamiania o przybyciu gości, przydziela i rezerwuje miejsca parkingowe oraz przyznaje unikalny kod dostępu. Awizacja w systemie Securitas smartIN oznacza automatyczny wpis gości na listę ewakuacyjną budynku.

Nie można obejrzeć tego filmu.
Aby wyświetlić wideo, zaakceptuj docelowe pliki cookie.

Securitas smartIN

Securitas smartIN jest ułatwiającym proces awizacji, działa w chmurze, posiada intuicyjne i bezpieczne oprogramowanie oraz jest kompatybilny z dowolnym klientem poczty elektronicznej. Rozwiązanie wykorzystuje kamery z funkcją analizy w tym rozpoznawania tablic rejestracyjnych oraz wideodomofony do dwukierunkowej zdalnej komunikacji. Czasowy przydział miejsc postojowych wspomaga proces zarządzania rezerwacjami miejsc parkingowych

Korzyści Securitas smartIN

  •  wspomaga proces awizacji
  • podnosi jakość obsługi klienta
  • optymalizuje zarządzanie miejscami parkingowymi
  • podnosi bezpieczeństwo osób przebywających w budynku
  • optymalizuje koszty serwisu recepcyjnego i wspomaga jego pracę

Skontaktuj się z nami

Jesteśmy do Państwa dyspozycji pon-pt w godz. 8.00-16.00. Dział Obsługi Klienta Securitas tel. 22 45 708 90

Jesteś zainteresowany naszymi usługami? Skontaktuj się z nami już dziś!

Państwa dane będą przetwarzane zgodnie z polityką prywatności.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wymienionych w formularzu przez Securitas Polska. Sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 w celu marketingu usług własnych administratora danych. Przyjmuję do wiadomości że mam prawo dostępu do treści moich danych oraz do ich poprawiania.

An error has occurred while getting captcha image
Przepraszamy, nasza strona nie obsługuje tej przeglądarki. Prosimy skorzystać z przeglądarki chrome, safari, firefox lub edge.