Koordynator/ka ds. bezpieczeństwa obiektów
Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony – największym globalnym graczem na rynku. Pozycję lidera zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym.
Obecnie poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:
Koordynator/ka ds. bezpieczeństwa obiektów (klienci międzynarodowi)
Lokalizacja: Warszawa
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad realizacją usług ochrony oraz aktywny rozwój zespołów poprzez wspieranie i motywowanie naszych pracowników.
Opis oferty pracy
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie, wdrażanie oraz regularne aktualizowanie dokumentacji obiektowej,
- aktywny udział w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska operacyjne,
- organizacja i monitorowanie wdrożenia nowych pracowników do pracy w obiekcie,
- zapewnienie umundurowania i wyposażenia dla pracowników niezbędnych do realizacji usług ochrony,
- zapewnienie znajomości i przestrzegania przez pracowników standardów bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie wykonywania obowiązków służbowych,
- koordynacja i przygotowanie obiektów do wdrożenia nowych narzędzi i systemów,
- dbanie o utrzymanie standardów jakościowych, w tym przyjmowanie zgłaszanych przez klientów potrzeb oraz ich realizacja,
- identyfikowanie i rekomendowanie pracowników z potencjałem do rozwoju oraz podnoszenie umiejętności u obecnych pracowników poprzez szkolenia oraz instruktaże,
- codzienny kontakt z pracownikami w kwestiach operacyjnych oraz reagowanie w przypadku pojawiających się trudności,
- wizje lokalne w obiektach oraz przygotowanie i asystowanie przy audytach wewnętrznych.
Oferujemy:
- narzędzia potrzebne do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy,
- możliwość dofinansowania do studiów, kursów oraz szkoleń,
- programy rozwojowe ukierunkowane na podnoszenie kwalifikacji, co w dłuższej perspektywie może przełożyć się na możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karnetów sportowo-rekreacyjnych,
- pracę w trybie zadaniowym,
- umowę o pracę.
Kwalifikacje
- wpis na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1,
- co najmniej 1 rok doświadczenia jako Szef Ochrony lub na podobnym stanowisku,
- 2 lata doświadczenia w pracy związanej z koordynowaniem pracy zespołu w branży ochrony lub pokrewnej,
- profesjonalizm w działaniu,
- wysokie umiejętności analityczne, zdolność krytycznego myślenia oraz identyfikowanie przyczyn pojawiających się problemów i wdrażanie rozwiązań,
- komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz,
- wielozadaniowość i podejmowanie racjonalnych decyzji, a także umiejętność pracy pod presją czasową lub sytuacyjną,
- nastawienie na pracę zespołową,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- nastawienie na identyfikowanie i reagowanie na potrzeby klientów,
- otwartość na rozwój i podnoszenie własnych kwalifikacji,
- prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe lub gotowość do podniesienia wiedzy w tym zakresie.
Dodatkowe informacje
Osoby zainteresowane ofertą zapraszamy do aplikowania!
Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.