Koordynator ds. bezpieczeństwa obiektów w branży Ochrony
Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony – największym globalnym graczem na rynku. Pozycję lidera zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym.
Obecnie poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:
Koordynator/ka ds. bezpieczeństwa obiektów
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad realizacją usług ochrony oraz aktywny rozwój zespołów poprzez wspieranie i motywowanie naszych pracowników.
Obszar Pracy: Polska centralna
Opis oferty pracy
Zakres obowiązków:
Koordynowanie działań ochrony obiektów handlowych,
Przygotowywanie, wdrażanie oraz regularne aktualizowanie dokumentacji obiektowej
Organizacja i monitorowanie wdrożenia nowych pracowników do pracy w obiekcie
Zapewnienie umundurowania i wyposażenia dla pracowników niezbędnych do realizacji usług ochrony
Zapewnienie znajomości i przestrzegania przez pracowników standardów bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie wykonywania obowiązków służbowych
Koordynacja i przygotowanie obiektów do wdrożenia nowych narzędzi i systemów
Dbanie o utrzymanie standardów jakościowych, w tym przyjmowanie zgłaszanych przez klientów potrzeb oraz ich realizacja
Identyfikowanie i rekomendowanie pracowników z potencjałem do rozwoju oraz podnoszenie umiejętności u obecnych pracowników poprzez szkolenia oraz instruktaże
Codzienny kontakt z pracownikami w kwestiach operacyjnych oraz reagowanie w przypadku pojawiających się trudności
Wizje lokalne w obiektach oraz przygotowanie i asystowanie przy audytach wewnętrznych
Kwalifikacje
Wymagania:
Wpis na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony
Co najmniej 1 rok doświadczenia jako Dowódca Zmiany/Szef Ochrony lub na podobnym stanowisku
2 lata doświadczenia w pracy związanej z koordynowaniem pracy zespołu w branży ochrony lub pokrewnej
Gotowość do pracy w terenie: praca na terenie kilku województw
Wysokie umiejętności analityczne, zdolność krytycznego myślenia oraz identyfikowanie przyczyn pojawiających się problemów i wdrażanie rozwiązań
Komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz
Wielozadaniowość i podejmowanie racjonalnych decyzji, a także umiejętność pracy pod presją czasową lub sytuacyjną
Nastawienie na pracę zespołową
Bardzo dobra organizacja pracy
Nastawienie na identyfikowanie i reagowanie na potrzeby klientów
Otwartość na rozwój i podnoszenie własnych kwalifikacji
Prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
Znajomość języka angielskiego
Wykształcenie wyższe lub gotowość do podniesienia wiedzy w tym zakresie
Dodatkowe informacje
Oferujemy:
Narzędzia potrzebne do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy
Możliwość dofinansowania do studiów, kursów oraz szkoleń
Programy rozwojowe ukierunkowane na podnoszenie kwalifikacji, co w dłuższej perspektywie może przełożyć się na możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karnetów sportowo-rekreacyjnych
Pracę w trybie zadaniowym
Umowę o pracę
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV
Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.