Skip to main content

Koordynator ds. bezpieczeństwa obiektów w branży OCHRONY

Rzeszów
2024-07-04

Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony – największym globalnym graczem na rynku. Pozycję lidera zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym.

Obecnie poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:

Koordynator/ka ds. bezpieczeństwa obiektów

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad realizacją usług ochrony oraz aktywny rozwój zespołów poprzez wspieranie i motywowanie naszych pracowników.

Opis oferty pracy

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie, wdrażanie oraz regularne aktualizowanie dokumentacji obiektowej
  • Aktywny udział w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska operacyjne takie jak: Szef Ochrony, Pracownik Ochrony, Dowódca Zmiany itp.
  • Organizacja i monitorowanie wdrożenia nowych pracowników do pracy w obiekcie
  • Zapewnienie umundurowania i wyposażenia dla pracowników niezbędnych do realizacji usług ochrony
  • Zapewnienie znajomości i przestrzegania przez pracowników standardów bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie wykonywania obowiązków służbowych
  • Koordynacja i przygotowanie obiektów do wdrożenia nowych narzędzi i systemów
  • Dbanie o utrzymanie standardów jakościowych, w tym przyjmowanie zgłaszanych przez klientów potrzeb oraz ich realizacja
  • Identyfikowanie i rekomendowanie pracowników z potencjałem do rozwoju oraz podnoszenie umiejętności u obecnych pracowników poprzez szkolenia oraz instruktaże
  • Codzienny kontakt z pracownikami w kwestiach operacyjnych oraz reagowanie w przypadku pojawiających się trudności
  • Wizje lokalne w obiektach oraz przygotowanie i asystowanie przy audytach wewnętrznych

Kwalifikacje

Wymagania:

  • Wpis na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia jako Dowódca Zmiany/Szef Ochrony lub na podobnym stanowisku
  • 2 lata doświadczenia w pracy związanej z koordynowaniem pracy zespołu w branży ochrony lub pokrewnej
  • Profesjonalizm w działaniu
  • Wysokie umiejętności analityczne, zdolność krytycznego myślenia oraz identyfikowanie przyczyn pojawiających się problemów i wdrażanie rozwiązań
  • Komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz
  • Wielozadaniowość i podejmowanie racjonalnych decyzji, a także umiejętność pracy pod presją czasową lub sytuacyjną
  • Nastawienie na pracę zespołową
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Nastawienie na identyfikowanie i reagowanie na potrzeby klientów
  • Otwartość na rozwój i podnoszenie własnych kwalifikacji
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego
  • Wykształcenie wyższe lub gotowość do podniesienia wiedzy w tym zakresie

Dodatkowe informacje

Oferujemy:

  • Narzędzia potrzebne do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy
  • Możliwość dofinansowania do studiów, kursów oraz szkoleń
  • Programy rozwojowe ukierunkowane na podnoszenie kwalifikacji, co w dłuższej perspektywie może przełożyć się na możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karnetów sportowo-rekreacyjnych
  • Pracę w trybie zadaniowym
  • Umowę o pracę

Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/

Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Aplikuj
Przepraszamy, nasza strona nie obsługuje tej przeglądarki. Prosimy skorzystać z przeglądarki chrome, safari, firefox lub edge.