FAQ – zdalne zarządzanie alarmami
Usługa MySecuritas będzie dostępna dla klientów od stycznia 2023 r. Obecnie przeprowadzamy testy wdrożeniowe dla klientów z programu pilotażowego. Sekcja najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi dotyczących usług MySecuritas.
- 
              - 
                                    Z usługi MySecuritas mogą korzystać nasi klienci posiadający usługę monitoringu. 
- 
                                    Aplikacja jest do pobrania z GooglePlay / App Store. Można korzystać również z wersji przeglądarkowej http://web.mysecuritas.com/ 
- 
                                    Jeden klient może mieć podłączone do usługi MySecuritas maksymalnie 10 obiektów. 
- 
                                    Osoby z listy powiadomień są powiadamianie o wystąpieniu alarmu i są uprawnione do anulowania alarmów. Osoby kontaktowe to osoby uprawnione do przebywania w obiekcie, mogą również otrzymać uprawnienia uzbrajania i rozbrajania, dodawania kolejnych osób kontaktowych. 
- 
                                    Operator Securitas będzie próbował nawiązać kontakt telefoniczny z osobami z listy powiadomień zgodnie z kolejnością listy. Kolejność osób można zmieniać. 
- 
                                    Tak, wyróżniamy 4 poziomy uprawnień. 
- 
                                    Tryb testowy powoduje, że Securitas nie reaguje na żadne sygnały przychodzące z systemu alarmowego. Wszystkie sygnały, również odebrane w trakcie trwania trybu testowego, są widoczne w historii sygnałów. 
- 
                                    Harmonogram tymczasowy jednorazowo nadpisuje godziny otwarcia i zamknięcia strefy/obiektu. Pozwala to na zmianę harmonogramu uzbrojeń alarmów w przypadku urlopu, świąt lub innych. W dniu ustawienia tymczasowego harmonogramu, Securitas zareaguje zgodnie z tymczasowymi ustawieniami. 
- 
                                    Osoby dodawane są za pomocą zaproszenia wysyłanego drogą e-mail. 
- 
                                    Tak. 
 
-