Skip to main content
Tel.

    Specjalistka / Specjalista ds. Administracji Zleceń Serwisowych

    Opis firmy

    Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym.

    Obecnie do zespołu poszukujemy Kandydatów na stanowisko: 

    Specjalistka / Specjalista ds. Administracji Zleceń Serwisowych

    Lokalizacja: Warszawa (praca w modelu hybrydowym)

      Opis oferty pracy

      Twoje przyszłe zadania:

      • koordynacja zleceń serwisowych i dbanie o ich terminową realizację,
      • koordynacja prac techników i podwykonawców,
      • rozliczanie ilościowe i jakościowe pracy techników,
      • kontakt z firmami wykonawczymi i dostawcami,
      • składanie i kontrolowanie zamówień,
      • kontrola i rozliczanie faktur od podwykonawców oraz dostawców,
      • rozliczanie protokołów z wykonanych zleceń,
      • przekazywanie danych do fakturowania do działu księgowości.

      Kwalifikacje

      Wymagania:

      • biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office) i narzędzi biurowych,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • punktualność,
      • sumienność i zaangażowanie,
      • wysokie poczucie odpowiedzialności i samodyscypliny.

      Mile widziane:

      • znajomość branży lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • znajomość j. angielskiego.

      Dodatkowe informacje

      Ze swojej strony oferujemy:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji,
      • pracę nad ciekawymi projektami oraz wsparcie techniczne i merytoryczne,
      • przyjazną atmosferę bazującą na szacunku i współpracy,
      • wszystkie potrzebne narzędzia pracy,
      • benefity: pakiet medyczny, karta sportowa, ubezpieczenie NNW, ubezpieczenie na życie. 

      Zainteresowane osoby prosimy o złożenie aplikacji poprzez formularz. Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

      Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

      Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/

      Dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

      Współadministratorzy danych: Securitas Polska sp. z o.o. i Securitas Services sp. z o.o. (ul. Postępu 6, 02-676 Warszawa). Cele przetwarzania: Rekrutacja bieżąca i przyszła (za zgodą), obsługa roszczeń. Podstawa prawna: obowiązek prawny, działania przed zawarciem umowy, uzasadniony interes – obsługa roszczeń, zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a-c, f i art. 9 ust. 2 lit. a i b RODO). Zgoda: Zgodę na przetwarzanie danych (innych niż wymagane) wyrażasz poprzez ich podanie (w formularzu lub w Twoim CV), a na potrzeby przyszłych rekrutacji, zaznaczając check-box w formularzu. Możesz w każdym czasie wycofać zgodę, ale nie wpływa to na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Twoje prawa: Dostęp, sprostowanie, przeniesienie, usunięcie danych, ograniczenie ich przetwarzania, sprzeciw w zakresie przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu, cofnięcie zgody, skarga do PUODO. Więcej informacji: Znajdziesz tu Informacja o ochronie prywatności kandydatów do zatrudnienia w Securitas lub kontaktując się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: iod(at)securitas.pl.

      Przepraszamy, nasza strona nie obsługuje tej przeglądarki. Prosimy skorzystać z przeglądarki chrome, safari, firefox lub edge.