Skip to main content
Tel.

    Pracownik Obsługi Klienta w Punkcie Informacyjnym

    Opis firmy

    Dołącz do naszego Zespołu i pracuj z nami na stanowisku:

    PRACOWNIKA OBSŁUGI KLIENTA W PUNKCIE INFORMACYJNYM

    Lokalizacja: Sosnowiec

    Opis oferty pracy

    Zakres obowiązków:

    • zapewnianie profesjonalnej obsługi w Punkcie Informacyjnym oraz dbałość o pozytywny wizerunek Centrum Handlowego,
    • sprzedaż kart podarunkowych,
    • przestrzeganie procedur Centrum Handlowego,
    • organizowanie i koordynowanie spraw zleconych przez administrację Centrum Handlowego,
    • współpraca z firmami serwisowymi obsługującymi Centrum Handlowe, m.in. ochroną, serwisem technicznym i firmą sprzątającą,
    • dbałość o wygląd Punktu Informacyjnego, zapewnienie dostępności niezbędnych materiałów reklamowych.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
    • gwarancję wypłaty pełnego wynagrodzenia zawsze 10-tego każdego miesiąca,
    • płatne szkolenie wdrażające w pełni przygotowujące do pracy,
    • ubezpieczenie NNW (od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków) od pierwszego dnia pracy,
    • dofinansowanie do karnetów sportowo-rekreacyjnych,
    • prywatną opiekę medyczną w korzystnej cenie,
    • zniżki na studia na Uniwersytecie WSB Merito,
    • środowisko pracy ukierunkowane na rozwój pracownika.

    Kwalifikacje

    • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
    • znajomość pakietów MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint),
    • wysoka kultura osobista,
    • bardzo dobra organizacja pracy,
    • umiejętność pracy zespołowej,
    • rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
    • niekaralność.

    Mile widziane:

    • doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta,
    • status ucznia/studenta.

    Dodatkowe informacje

    Dołącz do naszego Zespołu! Wyślij swoje CV - czekamy na Ciebie!

    Współadministratorzy danych: Securitas Polska sp. z o.o. i Securitas Services sp. z o.o. (ul. Postępu 6, 02-676 Warszawa). Cele przetwarzania: Rekrutacja bieżąca i przyszła (za zgodą), obsługa roszczeń. Podstawa prawna: obowiązek prawny, działania przed zawarciem umowy, uzasadniony interes – obsługa roszczeń, zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a-c, f i art. 9 ust. 2 lit. a i b RODO). Zgoda: Zgodę na przetwarzanie danych (innych niż wymagane) wyrażasz poprzez ich podanie (w formularzu lub w Twoim CV), a na potrzeby przyszłych rekrutacji, zaznaczając check-box w formularzu. Możesz w każdym czasie wycofać zgodę, ale nie wpływa to na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Twoje prawa: Dostęp, sprostowanie, przeniesienie, usunięcie danych, ograniczenie ich przetwarzania, sprzeciw w zakresie przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu, cofnięcie zgody, skarga do PUODO. Więcej informacji: Znajdziesz tu Informacja o ochronie prywatności kandydatów do zatrudnienia w Securitas lub kontaktując się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: iod(at)securitas.pl.

    Przepraszamy, nasza strona nie obsługuje tej przeglądarki. Prosimy skorzystać z przeglądarki chrome, safari, firefox lub edge.