Skip to main content
Tel.

    Security Operations Manager

    Opis firmy

    Securitas Polska to lider w branży ochrony, zapewniający kompleksowe rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa. Wspieramy naszych klientów w ochronie ich zasobów, ludzi i informacji, dostosowując strategie do ich indywidualnych potrzeb.

    Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

    Security Operations Manager

    Lokalizacja: Kraków, Podgórze

    Twoje przyszłe zadania:

    • kompleksowa koordynacja działań ochrony oraz podejmowanie decyzji operacyjnych w zakresie bezpieczeństwa,
    • zarządzanie zespołem ochrony oraz bieżąca współpraca z agencją ochrony budynku,
    • opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie procedur operacyjnych zapewniających wysoki poziom bezpieczeństwa,
    • kontrola zgodności działań z obowiązującymi przepisami i standardami w zakresie ochrony fizycznej,
    • zarządzanie systemami zabezpieczeń technicznych (CCTV, SKD) i PPOŻ,
    • przeprowadzanie kontroli, audytów oraz organizowanie ćwiczeń ewakuacyjnych,
    • identyfikowanie potencjalnych zagrożeń i wdrażanie działań prewencyjnych,
    • wspieranie organizacji w zakresie zarządzania kryzysowego i reagowanie na incydenty,
    • koordynowanie współpracy z służbami publicznymi, takimi jak policja, straż pożarna i inne instytucje,
    • prowadzenie dokumentacji związanej z pracownikami ochrony oraz zarządzaniem kontraktem,
    • nadzór nad prawidłową realizacją usługi ochrony oraz dbałość o jej wysoką jakość,
    • utrzymywanie pozytywnych relacji i ścisła współpraca z Klientem Międzynarodowym.

    Ze swojej strony oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • wynagrodzenie 9000 - 10 000 brutto,
    • narzędzia potrzebne do pracy: telefon, laptop,
    • pracę w nowoczesnym międzynarodowym środowisku biznesowym,
    • dofinansowanie do karnetów sportowo-rekreacyjnych,
    • prywatną opiekę medyczną w korzystnej cenie,
    • możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy.

    Nasze oczekiwania:

    • wpis na Listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (weryfikowana w procesie rekrutacji),
    • dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
    • doświadczenie w branży security oraz znajomość zasad i regulacji dotyczących ochrony fizycznej i bezpieczeństwa,
    • zdolność do analizy zagrożeń i podejmowania szybkich, trafnych decyzji,
    • samodzielność w działaniu oraz umiejętność skutecznego zarządzania procesami i projektami,
    • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
    • znajomość norm i regulacji związanych z bezpieczeństwem, w tym ISO 27001 oraz ISO 27701,
    • doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz współpracy z instytucjami zewnętrznymi,
    • umiejętność analitycznego myślenia oraz skutecznego rozwiązywania problemów,
    • dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w biurze, w Krakowie od poniedziałku do piątku w stałych godzinach pracy (zmiany 8-godzinne),
    • gotowość do odbywania podróży służbowych.

    Jeśli spełniasz wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV.

    Dołącz do nas i razem z nami dbaj o bezpieczeństwo na najwyższym poziomie!

    Dodatkowe informacje

    Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

    Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/

    Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

    Przepraszamy, nasza strona nie obsługuje tej przeglądarki. Prosimy skorzystać z przeglądarki chrome, safari, firefox lub edge.