Zintegrowane systemy bezpieczeństwa
Zintegrowane systemy bezpieczeństwa to podstawa zabezpieczeń każdej firmy zajmującej się transportem. Korzystanie ze zdalnej analityki zdarzeń, montaż systemów alarmowych, detektorów drgań, czujników ruchu, dymu, gazu oraz otwarcia i zamknięcia drzwi lub klap naczep, to skuteczny sposób na ochronę transportów i magazynów. Instalacja systemów alarmowych i zdalnego monitoringu wideo pozwala otrzymywać informacje o zdarzeniach, które mogą stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa transportu i magazynów. Sygnał z systemów alarmowych jest wysyłany bezpośrednio do operatora centrum monitoringu, który w zależności od zdarzenia podejmuje działania określone w procedurach.
Zarządcom firm transportowych, którym zależy na wysokim poziomie bezpieczeństwa, rekomendowane są rozwiązania i systemy zabezpieczeń, wykorzystujące ochronę zdalną w połączeniu z inteligentną analityką zdarzeń. Usługi takie jak wideo weryfikacja sygnałów alarmowych i wirtualny patrol pozwalają na zdalną weryfikację przyczyny wzbudzenia sygnału alarmowego, dzięki czemu pracownik ochrony może podjąć interwencję odpowiednio wcześnie, aby zapobiec wewnętrznym i zewnętrznym zagrożeniom.
Monitoring GPS pojazdów firmowych
Jeżeli prowadzisz firmę transportową i zależy Ci na bezpieczeństwie kierowców, ochronie pojazdów służbowych oraz monitoringu ich pracy, rozważ usługę monitoringu GPS. Monitoring GPS polega na instalacji specjalnego nadajnika w pojeździe, który umożliwia stałe monitorowanie działań kierowcy.
To doskonałe rozwiązanie dla dużych przedsiębiorstw, dysponujących rozbudowaną flotą pojazdów.
Monitoring GPS umożliwia, nie tylko sprawdzenie aktualnej pozycji pojazdu, ale także uzyskanie aktualnych danych na temat jego osiągów (średniej prędkości, spalania i pracy silnika). Dodatkowo istnieje możliwość podłączenia innych detektorów takich jak czujnik temperatury, ruchu, światła oraz kamery z wizją w czasie rzeczywistym. Obszerne moduły raportowe mogą być zintegrowane z wewnętrznym systemem firmy, umożliwia to generowanie raportów on-line, które pomagają w podejmowaniu szybkich decyzji strategicznych.
Securitas smartGATE – system zdalnego zarządzania ruchem
Securitas smartGATE to dedykowane rozwiązanie dla klientów z branży logistycznej, spedycyjnej i transportowej, które w oparciu o niezależny system zdalnego zarządzania ruchem kołowym pozwala na całkowite zautomatyzowanie procesu kontroli ruchu oraz zarządzania dostawami. Ze względu na bezpieczeństwo, Securitas smartGATE zapewnia szyfrowany przepływ informacji oraz kilkustopniowy proces weryfikacji kierowcy i pojazdu dzięki zastosowaniu m.in.:
- automatycznego systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych,
- wysyłania kodów SMS bezpośrednio na numer telefonu kierowcy, które w ograniczonym terminie ważności, upoważniają do wjazdu na teren obiektu,
- czytnika dokumentów weryfikujących dane kierowcy lub transportowe,
- zestawu audio umożliwiającego połączenie się z pracownikiem Securitas.
Usługa Securitas smartGATE została zaprojektowana w taki sposób, aby ponosić efektywność prac administracyjnych i zredukować nadmiar obowiązków użytkownika, jednocześnie optymalizując koszty oraz podnosząc stopień bezpieczeństwa firmy.