MySecuritas zdalne zarządzanie alarmami
Niektóre przypadki wymagają szybkiej interwencji. Dzięki MySecuritas możesz samodzielnie kontaktować się z Securitas Operation Center (SOC), za pomocą aplikacji mobilnej lub przeglądarki internetowej.
Usługa MySecuritas będzie dostępna dla klientów od stycznia 2023 r. Obecnie przeprowadzamy testy wdrożeniowe dla klientów z programu pilotażowego.
Chcemy, aby zarządzanie bezpieczeństwem było tak proste, jak to tylko możliwe. MySecuritas umożliwia nadzór nad bezpieczeństwem klientów wgląd w stan bezpieczeństwa obiektów.
Aplikacja MySecuritas:
- Kontakt z Securitas Operation Center 24/7.
- Weryfikacja statusu uzbrojenia i rozbrojenia alarmu.
- Edycja harmonogramów alarmów.
- Ustawianie trybu testowego alarmu (w trybie testowym nie jest podejmowana interwencja w przypadku alarmu).
- Odwoływanie alarmów.
- Powiadomienia o sygnałach alarmowych.
- Ustalanie list kontaktowych i list powiadomień (osób powiadamianych w przypadku alarmu).
- Zarządzanie kontaktami w obiektach: dodawanie i usuwanie osób kontaktowych, nadawanie poziomów uprawnień.
MySecuritas w pigułce
Odkryj wszystkie funkcjonalności MySecuritas. Dzięki naszej aplikacji będziesz mógł:
- Sprawdzać status alarmu oraz otrzymywać powiadomienia o każdym sygnale alarmowym zarejestrowanym w Twoim obiekcie.
- Aktywować tryb testowy alarmu w celu uniknięcia interwencji pracowników ochrony Securitas.
- Anulować alarm o niskim priorytecie, jeżeli nie chcesz, aby pracownicy ochrony Securitas podejmowali działania.
- Zarządzać listą osób dedykowanych do kontaktu w przypadku włączenia alarmu.
- Dostosowywać monitoring do harmonogramu alarmów według indywidualnych potrzeb.
MySecuritas zarządzanie alarmami
Naszą ambicją jest, aby zarządzanie bezpieczeństwem było tak proste, jak to tylko możliwe. Dzięki MySecuritas uzykasz kontrolę i wgląd w stan bezpieczeństwa swoich obiektów. MySecuritas oferuje dostęp do usług bezpieczeństwa i umożliwia zdalne zarządzanie oraz pomaga klasyfikować zdarzenia i incydenty w zależności od ich wagi.