Skip to main content
    Tel.

    Securitas smartIN

    Poznaj Securitas smartIN, łatwy w obsłudze system usprawniający proces awizacji gości. System wysyła zaproszenia, synchronizuje terminy, powiadamia o przybyciu gości, przydziela i rezerwuje miejsca parkingowe oraz przyznaje unikalne kody dostępu. Awizacja w systemie Securitas smartIN oznacza automatyczny wpis gości na listę ewakuacyjną budynku.

    Dlaczego warto wybrać Securitas smartIN?

    Securitas smartIN to zaawansowany system, który usprawnia procesy zarządzania wizytami w Twojej firmie. Dzięki naszemu rozwiązaniu:

    Automatyzacja 
    Automatyzujesz i usprawniasz awizację gości, eliminując potrzebę ręcznego wysyłania zaproszeń i synchronizacji terminów.

    Skuteczne powiadamianie gości
    Twój gość otrzymuje powiadomienia SMS, e-mail i push, informujące o ważnych zmianach w planowanych wizytach oraz aktualizacjach dotyczących dostępu do budynku.

    Kolejne korzyści

    Optymalizacja czasu
    Skupiasz swój zespół na strategicznych zadaniach, minimalizując czas poświęcony na administracyjne czynności.

    Lista ewakuacyjna
    Automatycznie wpisujemy każdego gościa na listę ewakuacyjną, co jest kluczowe w sytuacjach kryzysowych.

    Zarządzanie parkingiem
    Efektywne zarządzanie parkingiem poprzez automatyczne przydzielanie i rezerwowanie miejsc parkingowych dla Twoich gości, eliminując konieczność ręcznego zarządzania tymi zasobami.

    Nie można obejrzeć tego filmu.
    Aby wyświetlić wideo, zaakceptuj docelowe pliki cookie.

    Dlaczego warto wybrać Securitas smartIN?

    Securitas smartIN ułatwia proces awizacji, działa w chmurze, posiada intuicyjne i bezpieczne oprogramowanie oraz jest kompatybilny z dowolnym klientem poczty elektronicznej.

    Rozwiązanie wykorzystuje kamery z funkcją analizy w tym rozpoznawania tablic rejestracyjnych oraz wideodomofony do dwukierunkowej zdalnej komunikacji. Czasowy przydział miejsc postojowych wspomaga proces zarządzania rezerwacjami miejsc parkingowych.

    Twoja droga do smartIN

    Współpraca z Securitas to gwarancja bezpieczeństwa i komfortu, wsparta wieloletnim doświadczeniem na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie. Jesteśmy stabilnym partnerem, który czuwa nad bezpieczeństwem milionów ludzi na całym globie. Zaufaj naszemu doświadczeniu i innowacyjnym rozwiązaniom, aby zoptymalizować zarządzanie wizytami w Twojej firmie.

    Pierwszy kontakt
    Nawiąż z nami kontakt, aby dowiedzieć się więcej o możliwościach, jakie oferuje Securitas smartIN.
    Spotkanie
    Umów się na spotkanie z naszym specjalistą, aby omówić Twoje potrzeby i oczekiwania.
    Wycena projektu
    Otrzymaj szczegółową wycenę projektu, dostosowaną do specyficznych wymagań Twojej firmy.
    Transparentność w działaniu
    Doświadcz pełnej transparentności na każdym etapie wdrożenia, z pełnym wglądem w postępy i działania.
    Kobieta pracuje przy laptopie.

    Skontaktuj się z nami!

    Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Dział Obsługi Klienta, tel. 801 800 082.

    * = pola obowiązkowe

    Jestem:

    Państwa dane będą przetwarzane zgodnie z polityką prywatności.

    Państwa dane będą przetwarzane zgodnie z polityką prywatności.

    Przepraszamy, nasza strona nie obsługuje tej przeglądarki. Prosimy skorzystać z przeglądarki chrome, safari, firefox lub edge.