Skip to main content

See a different world

Securitas, wiodący na świecie partner inteligentnych usług bezpieczeństwa, wprowadził zmianę globalnej tożsamości i pozycjonowania marki. “See a different world” to slogan marki podkreślający ludzkie i progresywne podejście do bezpieczeństwa oraz wpływ innowacji i technologii. Logo Securitas zmieniło się w sposób znaczący po raz pierwszy od 1972 r.

Published
10 marca 2021 00:00

Zmiany w komunikacji wizualnej marki Securitas dotyczą logotypu, barw, czcionki oraz symboli. Securitas zdecydował się na komunikację logo w dwóch formach, jako pełny logotyp i symbol trzech kropek. Zmiany będzie można będzie wkrótce zobaczyć na umundurowaniu pracowników Securitas, na oznakowaniu biur i obiektów chronionych przez Securitas, na środkach transportu oraz w materiałach firmowych i kanałach internetowych firmy. Zmiany w komunikacji będą wdrażane stopniowo, we wszystkich krajach Grupy Securitas na całym świecie.

Slogan marki “See a different world” podkreśla wiedzę i doświadczenie pracowników, a także innowacyjność i dopasowanie oferty do potrzeb klientów. Hasło ma wzbudzić  zainteresowania partnerów nie tylko w branży bezpieczeństwa i umożliwić Securitas prowadzenia rozmów z szerszym gronem interesariuszy.

Magnus Ahlqvist, prezes i dyrektor generalny Grupy Securitas:
„Nasza nowa marka pokazuje światu, kim jesteśmy i dokąd zmierzamy. Opiera się na dziedzictwie Securitas i wartościach uczciwości, czujności i uczynności, a także koncentruje się na wyjątkowych ludziach w Securitas i innowacyjnej technologii. Współpracujemy z wieloma znanymi  firmami na świecie, a nasza nowa tożsamość jasno pokazuje, w jaki sposób możemy wspólnie z naszymi klientami i partnerami pomóc w tworzeniu zrównoważonej, globalnej i sprzyjającej integracji społecznej, przyszłości”
.

Krzysztof Bartuszek, Prezes Zarządu spółek Securitas w Polsce:

„Securitas to firma zorientowana na wiedzę, innowacyjność i kapitał ludzki. Jesteśmy dumni z naszego dziedzictwa i przywiązana do wartości. Codziennie realizujemy cel jakim jest pomaganie w tworzeniu świata bezpieczniejszym miejscem, kierując się uczciwością, uczynnością i czujnością. Nasze wartości symbolizują trzy czerwone kropki w logo”.

Securitas zatrudnia 355 000 pracowników obsługujących 150 klientów globalnych na całym świecie i łącznie ponad 150 000 klientów na 48 rynkach. Firma przyspiesza transformację cyfrową inwestując w narzędzia do analityki danych oraz prowadząc  innowacyjne interakcje z klientami, a także zamierza podwoić sprzedaż elektronicznych systemów zabezpieczających i rozwiązań do 2023 r.

Nowa tożsamość marki Securitas została opracowana we współpracy z agencją Kurppa Hosk.

Dalsze informacje:

Securitas Polska Sp. z o.o.
Małgorzata Rejman, Menedżer ds. Komunikacji i Marketingu malgorzata.rejman@securitas.pl

Przepraszamy, nasza strona nie obsługuje tej przeglądarki. Prosimy skorzystać z przeglądarki chrome, safari, firefox lub edge.