Specjalista ds. Zleceń Serwisowych
Opis oferty pracy
Twój Zakres Obowiązków:
- koordynacja zleceń serwisowych i dbanie o ich terminową realizację,
- koordynacja prac techników i podwykonawców,
- rozliczanie ilościowe i jakościowe pracy techników,
- kontakt z firmami wykonawczymi i dostawcami,
- składanie i kontrolowanie zamówień,
- kontrola i rozliczanie faktur od podwykonawców oraz dostawców,
- rozliczanie protokołów z wykonanych zleceń,
- przekazywanie danych do fakturowania do działu księgowości.
Kwalifikacje
Wymagania:
- biegła obsługa komputera i narzędzi biurowych / znajomość pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość branży lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- mile widziana znajomość j. angielskiego.
Dodatkowe informacje
Jeśli jesteś zainteresowany- prześlij nam swoje CV!
Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.